Gentile Avon in prim plan :)


Acum voi incerca sa fac ceva neobisnuit . Voi scrie pareri despre genti – la cererea publicului.

Geanta Maryam

Culoare: negru
Aspect: efect piele de crocodil
Material: PVC, poliester
Dimensiuni: 23,6 x 34,4 cm
Dimensiuni baza: 28,1 x 10 cm
Se inchide cu fermoar.
Contine un buzunar interior prevazut cu fermoar si un compartiment pentru telefonul mobil.

Parerea clientilor : O geanta frumoasa, eleganta si destul de rezistenta
Parerea mea : Am vazut geanta la directorul de zona de la Avon si pot spune ca este frumoasa, materialul este semi-lucios si este destul de incapatoare, nu este foarte mare dar nici foarte mica. Din cate stiu, Adriana-ASM Avon, inca o mai are chiar daca cara 4 telefoane, 1 portfard plin, 2 portofele, 2 agende si alte cele in ea. Deci, de aici trag concluzia ca este rezistenta :)


Pretul este undeva in jur de 69,99 ron

3 comentarii:

  1. Poate ca aceasta geanta este mai rezistenta si chiar se merita sa o achizitionezi, dar o clienta a cumparat geanta Carmina neagra si mi-a zis ( mi-a si aratat chiar) ca in mai putin de o luna a inceput sa se jupeasca si arata foarte nashpa. Ea si-a pierdut increderea in gentile Avon, cum as putea eu sa-i mai recomand vreodata vreo geanta Avon? :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Acea geanta a inceput sa arate rau din cauza ca nu e facuta sa fie purtata zilnic - e putin lacuita si daca se indoaie se crapa lacul acela exterior (sa imi spui te rog daca ma insel pentru ca nu stiu daca am dreptate)...Depinde si de client cum are grija de ele, eu am geanta Ralph-cea de barbati- si intradevar si a mea s-a descusut- dar eu car in ea netbookul, agenda, 6 cataloage si orice mai incape (de fapt eu o umplu cu tot ce prind) dar inca arata bine acea exceptie. Cum recomanzi clientei genti pe viitor ? Pai ii recomanzi mai intai portofelul si apoi geanta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate, e putin lacuita acea geanta, dar tot ar trebui sa reziste mai mult de o luna......si o geanta de la tarabe care costa mai putin rezista mai mult :) La cat sunt de scumpe gentile de la Avon ar trebui sa se merite :D

    RăspundețiȘtergere